Таксістаў папрасілі трымацца далей ад аўтастанцыі

0019 Сенненцы даўно карыстаюцца пры паездках у Віцебск не толькі паслугамі АТП №20. Непадалёк ад аўтастанцыі звыкла паркуецца транспарт прыватных пасажыраперавозчыкаў. Да нядаўняга часу на многіх з іх не было нават спецыяльных абазначэнняў. Затое іх гаспадары настойліва прапаноўвалі пасажырам свае паслугі.

  -Яны незаконныя, — сцвярджалі прадстаўнікі дзяржаўнага аўтапрадпрыемства, звяртаючыся ў розныя кантралюючыя органы. Супрацоўнікі міліцыі, падатковай інспекцыі ў адказ толькі разводзілі рукамі. Не давала асобых вынікаў і работа транспартнай інспекцыі. Нядаўна яе супрацоўнікі ў чарговы раз правялі пазапланавыя аператыўныя праверкі транспартных сродкаў і вадзіцеляў, якія здзяйсняюць нерэгулярныя аўтамабільныя перавозкі пасажыраў і перавозкі пасажыраў аўтамабілямі таксі. Па словах Канстанціна Роя, інспектара транспартнай інспекцыі па Віцебскай вобласці, сенненскія прыватныя пасажыраперавозчыкі маюць законныя падставы для дзейнасці. У той жа час устаноўлены і парушэнні заканадаўства.

  Таксі павінна мець асобнае месца для пасадкі і высадкі пасажыраў. Да нядаўняга часу ў Сянне яго не было. Зараз рашэннем райвыканкама месцам паркоўкі для таксі стала стаянка непадалёк ад рэстарана. А вось прывакзальная плошча трапіла пад забарону.

 — Мы дамагліся, каб усе аўтамабілі, якія працуюць як таксі, былі расфарбаваны, на іх устаноўлены адпаведныя абазначэнні, — расказаў Канстанцін Рой. – Таксіст павінен размясціць у даступным для вачэй пасажыра месцы інфармацыю пра сябе, тарыфах на праезд і, зразумела, пры пачатку руху ўключаць таксафон.

 У раёне зарэгістраваны таксама прыватныя пасажыраперавозчыкі, якія здзяйсняюць нерэгулярныя рэйсы. У іх рабоце таксама ёсць нюансы. Пры кожнай паездцы, аказваецца, таксама неабходна выканаць шэраг абавязковых працэдур. Па-першае, вадзіцель абавязаны прайсці перадрэйсавы медыцынскі агляд, аўтамабіль мець адзнаку, што ён тэхнічна спраўны. Не ўсё так проста і ва ўзаемаадносінах паміж пасажыраперавозчыкам і пасажырам. Правілы абавязваюць выдаваць не толькі білеты на праезд, але і заключаць нарад-фрахт з кожным пасажырам.

 — Пры яго адсутнасці білет для камандзіраванай асобы не з’яўляецца дакументам, які пацвярджае панесеныя затраты, а ў выпадку ДТЗ пасажыр не зможа прэтэндаваць на страхавыя выплаты, — тлумачыць Канстанцін Рой.

 Той, хто хоць раз карыстаўся паслугамі сенненскіх прыватных пасажыраперавозчыкаў, прачытаўшы нашы нататкі, сам зробіць вывады, наколькі дакладна выконваюцца ўстаноўленыя правілы і вырашыць для сябе, якім пасажырскім транспартам яму карыстацца. Але канкурэнцыя ў сферы пасажыраперавозак пры ўсіх існуючых выдатках, безумоўна, мае больш станоўчых чым адмоўных момантаў. Нават для АТП №20, бо прымушае актывізаваць унутраныя рэзервы, павышаць прывабнасць сваіх паслуг. А яны ў дзяржаўнага прадпрыемства, безумоўна, ёсць: рэгулярнасць рэйсаў, больш высокая камфортнасць. Можна падумаць і аб іншых відах паслуг, аб дадатковых прыпынках у райцэнтры і буйных сельскіх населеных пунктах. Нарэшце, стварыць магчымасць для набыцця білетаў праз інтэрнэт. Такога пасажыра не перахопіць ні адзін таксіст.

І апошняе. Канкурэнцыя мае на ўвазе роўныя і сумленныя ўмовы спаборніцтва. Ва ўсякім разе тыя, што ўстаноўлены дзяржавай. Каб яны выконваліся, трэба сачыць. Самі па сабе правілы не выконваюцца.

Аляксандр ЯЎГЕНАЎ.

Таксістаў папрасілі трымацца далей ад аўтастанцыі: 15 комментариев

  • Четверг, 31 март, 2016 в 19:44
    Permalink

    Рассматривался ли вопрос об изменении маршрута движения городского автобуса: 1. Автостанция (или другой район отправления) — поселок «Дружба» (до 2 — 3 раз в день); 2. Интернат — ЦРБ, с заходом к парку 40 лет Победы (Синаи) 2 — 3 раза в день.

    Рейтинг комментария:Vote +10Vote -10

    Ответ
  • Четверг, 31 март, 2016 в 22:53
    Permalink

    «У раёне зарэгістраваны таксама прыватныя пасажыраперавозчыкі, якія здзяйсняюць нерэгулярныя рэйсы. Правілы абавязваюць выдаваць не толькі білеты на праезд, але і заключаць нарад-фрахт з кожным пасажырам.»
    А в Правилах автомобильных перевозок пассажиров, утвержденных постановлением Совета Министров Республики Беларусь № 972 от 30.06.2008, прямо оговорено, что такая обязанность лежит лишь на перевозчиках, выполняющих регулярные рейсы по утвержденным маршрутам. На нерегулярных перевозках билеты не предусмотрены — там должны действовать договор фрахта и заказ-наряд.
    Так обязаны выдавать билеты или нет?

    Рейтинг комментария:Vote +10Vote -10

    Ответ
  • Суббота, 2 апр., 2016 в 14:23
    Permalink

    На сенненских нелегалов не хватает транспартной инспекции

    Рейтинг комментария:Vote +10Vote -10

    Ответ
    • Суббота, 2 апр., 2016 в 15:45
      Permalink

      Михаил! Транспортная инспекция Вас не повезет))
      Пусть будет всякий транспорт. Ведь если есть нелегалы, значит нет маршрутного автобуса.

      Рейтинг комментария:Vote +10Vote -10

      Ответ
  • Суббота, 2 апр., 2016 в 21:06
    Permalink

    Все знают: НЕМАЛОЕ БЛАГО ДЛЯ ОБЩЕСТВА — ИЗГНАНИЕ ИЗ НЕЕ НЕГОДЯЯ. Все виды транспорта необходимо развивать в рамках закона!

    Рейтинг комментария:Vote +10Vote -10

    Ответ
    • Понедельник, 4 апр., 2016 в 15:48
      Permalink

      Я с тобой согласен . Молодец .

      Рейтинг комментария:Vote +10Vote -10

      Ответ
  • Воскресенье, 3 апр., 2016 в 13:40
    Permalink

    Вы знаете уважаемый . Я из за нелегала чуть в фуру не врезались . А в машине было 5 пассажиров и в том числе грудной ребенок .

    Рейтинг комментария:Vote +10Vote -10

    Ответ
  • Понедельник, 4 апр., 2016 в 15:46
    Permalink

    Нелегалов надо либо истреблять как колорадских жуков или пусть лицензию приобретают . Я бывая в Сенненском районе ни когда нелегалами не пользуюсь . По их вине много аварий со смертельным исходом бывает . Я сам чуть не попал в аварию и был на волоске от смерти когда ехал с нелегалом с Витебска до Орши .

    Рейтинг комментария:Vote +10Vote -10

    Ответ
  • Понедельник, 4 апр., 2016 в 15:47
    Permalink

    Ни кому не советую пользоваться нелегалами . Лучше посидеть лишний час на автовокзале но уехать государственным перевозчиком .

    Рейтинг комментария:Vote +10Vote -10

    Ответ
    • Понедельник, 11 апр., 2016 в 19:32
      Permalink

      Самый честный.

      Рейтинг комментария:Vote +10Vote -10

      Ответ
      • Понедельник, 11 апр., 2016 в 20:13
        Permalink

        Когда будете ехать с частником и он создаст аварийную ситуацию я тогда посмотрю что Вы зоговорите .

        Рейтинг комментария:Vote +10Vote -10

  • Понедельник, 11 апр., 2016 в 19:31
    Permalink

    И знака который поставили в природе не существует. А у кого есть лицензия почему запрещают. Лучше поехать с таксистами чем на Сенненских развалюхах. На ниву шевроле деньги есть а на автобус нет.

    Рейтинг комментария:Vote +10Vote -10

    Ответ
    • Понедельник, 11 апр., 2016 в 20:19
      Permalink

      Я ни куда не тороплюсь и с частниками езжу один раз за 3 года .

      Рейтинг комментария:Vote +10Vote -10

      Ответ
  • Понедельник, 11 апр., 2016 в 20:15
    Permalink

    Состояние автобуса зависит от водителя . Посмотрите в Орше сколько ухоженных автобусов . Взять к примеру водителя АП-3 г Орша Казакова . Ему автобусу почти 25 лет а выглядит на 10 .

    Рейтинг комментария:Vote +10Vote -10

    Ответ
  • Четверг, 14 апр., 2016 в 12:41
    Permalink

    Действительно если нет автобусов ходят один или два раза в день, то почему бы не сесть в такси и уехать!!

    Рейтинг комментария:Vote +10Vote -10

    Ответ

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *